І. М. СОТНИК , О. В. КУБАТКО , М. О. БАРИКІНА , Ж. С. ПРОНІКОВА
Стимулювання розвитку трудового потенціалу вищого навчального закладу
(мова оригіналу – українська)

У статті досліджено економічні основи розвитку трудового потенціалу та розглянуто методичні підходи до його оцінки у навчальному закладі. У роботі виявлено, що зниження трудової активності персоналу вищих навчальних закладів багато в чому пояснюється відсутністю необхідних матеріальних і моральних стимулів та гарантій соціального захисту працівників. Обґрунтовано напрями розвитку трудового потенціалу та проведено аналіз ефективності матеріальних заохочень, системи пільг та знижок для персоналу вищого навчального закладу на прикладі Сумського державного університету. Запропоновано пріоритетні напрями мотивації діяльності науково-педагогічних працівників, розроблені рекомендації щодо покращення системи стимулювання розвитку трудового потенціалу університету. У статті обґрунтовано необхідність створення потужних систем мотивації праці в освітніх установах України з метою розвитку їх трудового потенціалу. Зроблено наголос на підвищенні якості надання освітніх послуг студентам шляхом зростання професійності викладачів, підвищення рівня їх кваліфікації, у тому числі за допомогою запропонованих заходів.

Ключові слова: трудовий потенціал, інвестиції, економічна ефективність, стимулювання, мотивація.

Розміщена в №3, 2014.

Інформація про автора(ів): Сотник Ірина Миколаївна, доктор економічних наук, професор, професор кафедри економіки і бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
Кубатко Олександра Вікторівна, кандидат економічних наук, асистент кафедри економіки і бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
Барикіна Марія Олександрівна, студент факультету економіки і менеджменту Сумського державного університету;
Пронікова Жанна Сергіївна, студент факультету економіки і менеджменту Сумського державного університету.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту