Л. М. Таранюк, Д. С. Кобизьский, К. В. Таранюк
Організаційно-економічні можливості реінжинірингу бізнес-процесів як складова ефективного функціонування вітчизняного машинобудування
(мова оригіналу – англійська)

В умовах різких змін навколишнього бізнес-простору, які обумовлені впливом геополітичних подій 2014–2016 рр., зокрема кризою політичних і економічних відносин України і Росії, в одній з найбільш потужних і важливих галузей економіки України, машинобудуванні, відбулося різке погіршення виробничих показників. З урахуванням умов ситуації, що склалася, авторами статті запропоновано детально вивчити базові поняття реінжинірингу і оцінити можливість їх використання для відновлення конкурентоспроможності українського машинобудування. Основними аргументами на користь застосування саме реінжинірингу названо істотність результатів, які повинні бути досягнуті, фундаментальність змін, які повинні бути проведені, радикальність заходів, які повинні бути здійснені, а також відповідність інструментів реінжинірингу саме різких змін навколишнього середовища. У статті виконано аналіз передумов, які привели до кризового стану машинобудування, визначені найбільш критичні процеси і явища. Зокрема, зроблено висновок щодо доцільності застосування реінжинірингових заходів з метою досягнення істотних змін наступних факторів: переосмислення важливості кінцевого клієнта, принцип поділу і описування виробничих завдань, оперативність виробничих зв’язків, оперативність руху інформації, гнучкість номенклатури і нормативної бази, формування корпоративної свідомої культури цінностей у персоналу, ефективна мотиваційна робота з персоналом.

Ключові слова: клієнт, конкуренція, докорінні зміни, реінжиніринг, бізнес-процес.

Розміщена в №4, 2016.

Інформація про автора(ів): ЛЕОНІД МИКОЛАЙОВИЧ ТАРАНЮК, доктор економічних наук, професор кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ КОБИЗЬСКИЙ, аспірант кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету, начальник відділу маркетингу ІМЦ АТ «Сумський завод «Насосенергомаш»;
КАРИНА ВІКТОРІВНА ТАРАНЮК, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри управління Сумського державного університету

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту