І. А. Медведєв, О. А. Шовкопляс
Проблеми викладання економічних дисциплін у ВИШАХ України
(мова оригіналу – українська)

У роботі розглядаються актуальні питання модернізації системи вищої освіти в України в аспекті формування релевантних компетенцій майбутніх фахівців з економіки. Як у сучасних умовах, так і протягом усієї історії інституту вищої освіти вона залишається під впливом держави. Підготовка фахівців з економіки займає важливе місце у формуванні сучасної державної освітньої політики в Україні. Автори пропонують вирішення питання підвищення рівня вмотивованості студентів до вивчення економічних дисциплін шляхом впровадження в навчальний процес інноваційних освітніх технологій. Значна увага приділяється моделі організації змішаного навчання як ефективному механізму активізації підготовки фахівців з економічних дисциплін. Визначені основні переваги та проблеми впровадження електронного навчання. Стаття може бути корисною для педагогів-практиків, державних службовців, учених, магістрантів усіх форм навчання.

Ключові слова: державна освітня політика, дистанційна освіта, економічна дисципліна, змішане навчання, інноваційна освітня технологія, інформаційна система, навчальний контент, технологія електронного навчання.

Розміщена в №4, 2017.

Інформація про автора(ів): Медведєв Ігор Анатолійович, кандидат наук з державного управління, доцент, доцент кафедри економіки підприємств міського господарства Харківського національного університету міського господарства імені О. М. Бекетова;
Шовкопляс Оксана Анатоліївна, кандидат фізико-математичних наук, старший викладач кафедри прикладної математики та моделювання складних систем Сумського державного університету

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту