О. В. СЕВАСТЬЯНОВА
Сутність, структура і типологічні ознаки підприємств курортного господарства як сервісної системи
(мова оригіналу – російська)

В умовах динамічного розвитку економіки України, на фоні глобалізаційних процесів, що відбуваються в усьому світі, підприємства курортного господарства АР Крим змушені вже сьогодні вести конкурентну боротьбу на ринку не лише між собою, але й із закордонними підприємствами, тому неодмінною складовою діяльності економічних суб'єктів стають активний пошук і вибір перспективних напрямів подальшого розвитку. Це стає можливим лише при чіткому уявленні про об'єкт дослідження. У статті уточнена структура підприємств курортного господарства АР Крим, розкриті особливості їхнього функціонування, обґрунтовані детермінантні характеристики ознак та індикаторів, за допомогою яких можна охарактеризувати підприємства курортного господарства як сервісну систему.
У роботі доведено, що підприємство курортного господарства являє собою сервісну систему, елементи якої взаємодіють у рамках управлінських, основних процесів та процесів забезпечення створення і реалізації курортних послуг.

Ключові слова: підприємства курортного господарства, система, сервіс, типологічні ознаки, управлінські процеси, основні, забезпечувальні процеси.

Розміщена в №1, 2013.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту