С. Б. АЛЄКСЄЄВ
Механізм формування та вибору стратегічних цілей торговельної мережі на підставі аналізу її зовнішнього стратегічного потенціалу
(мова оригіналу – українська)

Невизначеність механізму встановлення та вибору стратегічних цілей в економічній літературі обумовило проведення дослідження етапів формування й відбору зовнішніх стратегічних цілей на підприємствах роздрібної торгівлі продуктами харчування. Дослідження проведене методом анкетування топ-менеджерів торговельних мереж стосовно формування та вибору стратегічних цілей. Проведене дослідження показало, що якість процесів обґрунтування, формування та вибору стратегічних цілей на досліджених підприємствах потребують удосконалення. Таку ситуацію можна пояснити відсутністю дієвого й ефективного механізму формування та вибору стратегічних цілей торговельного підприємства, заснованого на врахуванні – при встановленні цілей – зовнішнього стратегічного потенціалу підприємства. Для вирішення проблеми запропоновано механізм формування та вибору стратегічних цілей торговельного підприємства на підставі аналізу зовнішнього стратегічного потенціалу, що містить мету, завдання, вимоги, принципи, функції, етапи, методи.

Ключові слова: аналіз, механізм, стратегічний потенціал, стратегічні цілі.

Розміщена в №2, 2014.

Інформація про автора(ів): Алєксєєв Сергій Борисович, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки підприємства Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту