Strict Standards: Accessing static property mer\domain\Issue::$mapper as non static in /home/ssumer/public_html/domain/DomainObject.php on line 76

Strict Standards: Accessing static property mer\domain\Issue::$mapper as non static in /home/ssumer/public_html/domain/DomainObject.php on line 78

Strict Standards: Accessing static property mer\domain\Article::$mapper as non static in /home/ssumer/public_html/domain/DomainObject.php on line 76

Strict Standards: Accessing static property mer\domain\Article::$mapper as non static in /home/ssumer/public_html/domain/DomainObject.php on line 78

Strict Standards: Accessing static property mer\domain\Language::$mapper as non static in /home/ssumer/public_html/domain/DomainObject.php on line 76

Strict Standards: Accessing static property mer\domain\Language::$mapper as non static in /home/ssumer/public_html/domain/DomainObject.php on line 78
Мiжнародний науковий журнал "Механiзм регулювання економiки"

 

В. О. Виноградова, О. Ю. Гусєва, К. І. Пілігрим
Наукові проблеми дослідження зовнішнього мотиваційного середовища туристичних підприємств
(мова оригіналу – українська)

Туристична галузь є однією з найбільш прибуткових у народному господарстві України. Величезний історико-архітектурний, природно-кліматичний та культурно-етнографічний потенціал, накопичений у державі, складає одну з вагомих іміджевих характеристик держави. За умов складного політико-економічного становища саме ця сфера гостинності може сприяти вирішенню проблем зайнятості населення, залученню іноземних інвестицій, покращанню іміджу нашої країни. У той самий час розвиток галузі тісно пов’язаний з новими вимогами до персоналу та зокрема до вмотивованості працівників підвищувати якість туристичних послуг, задовольняти потреби споживачів туристичних продуктів, підвищувати свій кваліфікаційний та професійний рівень. У статті вирішено такі наукові завдання: проведено контент-аналіз і встановлено наукові проблеми щодо розгляду вченими зовнішнього мотиваційного середовища туристичних підприємств з урахуванням чинників впливу на їх розвиток; обґрунтовано поняття «зовнішнє мотиваційне середовище туристичного підприємства»; виділено чинники та розроблено алгоритм діагностики зовнішнього мотиваційного середовища туристичного підприємства.

Ключові слова: зовнішнє середовище, мотиваційне середовище, мотивація, персонал, туристичне підприємство, чинник.

Розміщена в №4, 2015.

Інформація про автора(ів): Виноградова Олена Володимирівна, доктор економічних наук, професор, професор кафедри менеджменту і бізнес-моделювання Державного університету телекомунікацій МОН України, м. Київ;
Гусєва Ольга Юріївна, доктор економічних наук, доцент, професор кафедри економіки, підприємництва та права Державного університету телекомунікацій МОН України, м. Київ;
Пілігрим Катерина Ігорівна, аспірант кафедри менеджменту і бізнес-моделювання Державного університету телекомунікацій МОН України, м. Київ.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту