Strict Standards: Accessing static property mer\domain\Issue::$mapper as non static in /home/ssumer/public_html/domain/DomainObject.php on line 76

Strict Standards: Accessing static property mer\domain\Issue::$mapper as non static in /home/ssumer/public_html/domain/DomainObject.php on line 78

Strict Standards: Accessing static property mer\domain\Article::$mapper as non static in /home/ssumer/public_html/domain/DomainObject.php on line 76

Strict Standards: Accessing static property mer\domain\Article::$mapper as non static in /home/ssumer/public_html/domain/DomainObject.php on line 78

Strict Standards: Accessing static property mer\domain\Language::$mapper as non static in /home/ssumer/public_html/domain/DomainObject.php on line 76

Strict Standards: Accessing static property mer\domain\Language::$mapper as non static in /home/ssumer/public_html/domain/DomainObject.php on line 78
Мiжнародний науковий журнал "Механiзм регулювання економiки"

 

О. М. Сазонець, А. О. Радько
Удосконалення маркетингової діяльності підприємств на основі інформаційної складової виставкової діяльності
(мова оригіналу – українська)

Підвищення ефективності виставок як інструменту маркетингу потребує широкого використання інформаційних технологій. Для аналізу впливу інтерактивних інформаційних систем на діяльність виставкових центрів авторами статті проведене анкетування. Вивчалися фактори конкурентоспроможності виставкового центру, проблеми сучасної інформаційної системи виставкової діяльності, вплив інформаційних технологій на розвиток виставкової діяльності. Доведено, що для здійснення ефективної виставкової діяльності важливе значення має залучення інтерактивних технологій. Формування цільової аудиторії, залучення учасників без використання можливостей Інтернет-середовища на сьогодні є непродуктивним. Серед інструментів Інтернет-маркетингу основними є використання соціальних мереж та динамічна робота власного веб-сайту. Сучасна система здійснення виставкової діяльності потребує удосконалення її інформаційної системи. При цьому уваги потребують безпосередньо технічні засоби, організаційна складова та кадровий потенціал. Активізація участі вітчизняних товаровиробників у міжнародних виставках забезпечує збільшення обсягів продажів. Цьому поряд з іншими чинниками сприяє відповідне інформаційне забезпечення.

Ключові слова: виставкова діяльність, інформаційне забезпечення, Інтернет-технології, анкетування.

Розміщена в №4, 2015.

Інформація про автора(ів): Сазонець Ольга Миколаївна, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри міжнародної економіки Національного університету водного господарства та природокористування, м. Рівне;
Радько Анна Олександрівна, аспірант кафедри міжнародної економіки Національного університету водного господарства та природокористування, м. Рівне.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту