Н. В. Івашова, Т. Є. Іванова
Застосування Internet-технологій у маркетингу: міжнародний досвід
(мова оригіналу – українська)

Обов’язковим інструментом маркетингу будь-якого сучасного підприємства або бренду є Інтернет-маркетинг. Розвиток Інтернет-маркетингу за кордоном розпочався значно раніше, ніж в Україні, отже, й досягнення в цій галузі в багатьох розвинених країнах більш значущі. Тому для національних брендів доцільним є, вивчати успішний закордонний досвід, адаптувати його до вітчизняних умов, спостерігати за іноземними тенденціями у сфері Інтернет-маркетингу для одержання результатів маркетингової діяльності. У статті розглянуто інструменти та технології Інтернет-маркетингу, які набули найбільш динамічного поширення та розвитку, й виокремлено: SMM-маркетинг, мобільний маркетинг, новий формат e-mail маркетингу, сайт бренду / компанії, крос канальний контент-маркетинг. Зважаючи, що значну роль для розвитку бізнесу за кордоном відіграє використання контент-маркетингу, авторами досліджено тенденції його розвитку. Головною особливістю Інтернет-маркетингу за кордоном можна назвати інтеграцію різних інструментів та каналів під час рекламної кампанії. Усі перелічені тренди взаємозв’язані, тому компаніям рекомендовано працювати відразу над декількома з них у комплексі.

Ключові слова: інтернет-маркетинг, контент-маркетинг, мобільний маркетинг, тенденції, SMM-маркетинг, e-mail маркетинг.

Розміщена в №4, 2015.

Інформація про автора(ів): Івашова Надія Василівна, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету;
Іванова Тетяна Євгенівна, магістрант факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту