М. О. Харченко, Л. В. Старченко, Ю. А. Лозицька
Практичні підходи щодо підвищення оцінки конкурентоспроможності підприємства
(мова оригіналу – українська)

Стаття присвячена оцінюванню конкурентоспроможності діючого підприємства середнього бізнесу та обґрунтуванню заходів підвищення його конкурентоспроможності в умовах кризи. Для визначення основних факторів що впливають на рівень конкуренції підприємства, був проведений SWOT-аналіз і відповідно складений профіль зовнішнього середовища для ТОВ «Двері Білорусії» (м. Київ). У роботі проведене оцінювання підприємства та пошук шляхів до покращення його діяльності за допомогою методу балів та бенчмаркінгу. В роботі економічно обґрунтовано вибір постачальників сировини з метою укладання нових контрактів та збільшення обсягів продажу. Запропоновані основні шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства і продукції в умовах кризи. Виявлена можливість зменшення собівартості продукції за рахунок скорочення транспортних витрат, витрат на сировину і матеріали та підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок вдалої маркетингової діяльності.

Ключові слова: конкуренція, конкурентоспроможність, конкурент, ефективність, оцінка, резерв, управління.

Розміщена в №4, 2015.

Інформація про автора(ів): Харченко Микола Олексійович, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
Старченко Людмила Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
Лозицька Юлія Анатоліївна, студент факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту