Г. О. ШВІНДІНА
Еволюція підходів до ідентифікації змісту стратегії
(мова оригіналу – українська)

У зв’язку з розвитком концепцій стратегічного менеджменту, який розпочався у 50 рр. ХХ сторіччя і продовжується досі, з'являються нові відкриття у сфері конкурентних стратегій. Кожний дослідник із стратегічного менеджменту абсолютизує свій власний підхід, і якщо проаналізувати публікації за останні два десятиріччя, то часто вони подібні між собою у використанні слів «новий підхід» чи «нова парадигма». Але не варто забувати, що всі нові дослідження були результатом натхнення працями попередників, які потрібно проаналізувати в історичній послідовності для того, щоб виявити закономірності у твердженнях, трактуваннях та застосуваннях стратегій сучасної організації. Автором проаналізовано розвиток підходів до трактування стратегії та запропоновано класифікацію підходів щодо визначення змісту стратегії. У роботі представлено трактування стратегії коопетиції як нового парадоксального погляду на стратегічне управління.

Ключові слова: стратегія, стратегічний менеджмент, ключові компетенції, конкуренція, еволюція, коопетиція.

Розміщена в №3, 2016.

Інформація про автора(ів): Швіндіна Ганна Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри управління Сумського державного університету

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту