О. А. Біловодська, Д. В. Корінченко
Особливості маркетингової політики розподілу в Інтернет-середовищі
(мова оригіналу – українська)

У статті розглянуто особливості маркетингової політики розподілу в Інтернет-середовищі для вітчизняних підприємств, виділено переваги й недоліки при використанні Інтернет-технологій у політиці розподілу, сформульовано умови при виборі каналів з участю посередників та прямого збуту. Так, особливості політики розподілу в Інтернет-середовищі авторами поділено на три групи та виконано їх аналіз: 1) реалізація товарів через Інтернет; 2) проведення оплати через Інтернет; 3) реалізація товарів через Інтернет-посередників. Серед основних переваг маркетингової політики розподілу в Інтернеті виділено зниження організаційних витрат на оплату оренди офісу, оплати праці персоналу, оплати за транспортування товару; розширення числа потенційних покупців (спілкування зі споживачами, незважаючи на географію розміщення, часового поясу); скорочення часу на переказ коштів; можливість докомплектації або іншої модифікації продукту та інші. Серед недоліків – недовіра українців до систем оплати послуг; недобросовісні посередники; значні витрати на підтримання віртуального сайту магазину; недосконале законодавство щодо Інтернет-комерції в цілому та інші

Ключові слова: Інтернет-комерція, Інтернет-посередник, Інтернет-середовище, Інтернет-технологія, маркетингова політика розподілу.

Розміщена в №2, 2015.

Інформація про автора(ів): Біловодська Олена Анатоліївна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету;
Корінченко Дмитро Віталійович, студент факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту