В. П. Залізнюк
Критеріальні показники ефективності маркетингової стратегії експортної діяльності промислового підприємства
(мова оригіналу – українська)

Необхідною умовою успішної реалізації експортної діяльності є аналіз її ефективності з метою встановлення найбільш оптимальної структури експорту, застосування оптимальних маркетингових інструментів і прийняття обґрунтованих рішень. На сучасному етапі розвитку світового ринку, де внаслідок глобалізації посилюються світові гіперконкурентні відносини, досягти успіху можливо за умов постійного контролю ефективності маркетингової стратегії на основі критеріальних показників. У статті проаналізовано наукові підходи до визначення критеріїв ефективності маркетингової стратегії експортної діяльності промислового підприємства, що дозволило систематизувати показники ефективності та розробити власний підхід до оцінювання проведення цього аналізу. Якщо підприємство не буде враховувати під час створення своєї маркетингової стратегії критерії оцінювання її ефективності, воно не зможе досягти успіху навіть за умов високої якості власної продукції і як би добре воно не реалізовувало свої плани.

Ключові слова: ефективність, маркетингова стратегія, експорт, оцінювання, критерій.

Розміщена в №4, 2015.

Інформація про автора(ів): Залізнюк Вікторія Петрівна, аспірант кафедри «Економіка та підприємництво» Державного економіко-технологічного університету транспорту МОН України, м. Київ.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту