О. С. ТЄЛЄТОВ, А. С. ЧИКАЛОВА
Маркетингово-інноваційні перспективи розвитку сільського зеленого туризму в регіонах України
(мова оригіналу – українська)

У статті проаналізовано сферу зеленого туризму та класифіковано окремі його елементи. Підтверджено, що в сучасному світі відбуваються зміни в туристичних перевагах і стають усе популярнішими подорожі в сільську місцевість із проживанням туристів серед живої екзотичної природи. Показано, що в час зростання популярності подорожей у сільську місцевість серед європейських держав Україна вирізняється значним розмаїттям ландшафтних комплексів, історико-культурним та етнічним надбанням. Обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень, що передують формуванню надання відповідних туристичних послуг. Сформовано низку невідкладних соціально-економічних та правових завдань, які потрібно вирішити для розвитку зеленого туризму в Україні.

Ключові слова: зелений туризм, сільський туризм, туризм у регіонах, туризм в Україні, послуги зеленого туризму, туризм на Сумщині.

Розміщена в №2, 2016.

Інформація про автора(ів): Тєлєтов Олександр Сергійович, доктор економічних наук, професор, професор кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету;
Чикалова Анна Сергіївна, студентка ННІ фінансів, економіки і менеджменту імені Олега Балацького Сумського державного університету

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту