ПОСНОВА Т.В.
Креативний людський капітал як основа функціонування креативних корпорацій
(мова оригіналу – українська)

https://doi.org/10.21272/mer.2021.93.03
У статті досліджено сутність та умови функціонування креативних корпорацій та креативного людського капіталу. Визначено, що креативні корпорації є складовими креативних індустрій та здійснюють виробництво креативної продукції, а одним із основних ключових факторів виробництва та впровадження інновацій в таких корпораціях є креативний людський капітал. Саме креативні можливості працівників утворюють основу потенціалу креативної корпорації через створення, інтеграцію, трансформацію своїх компетенцій та креативних навичок відповідно до вимог креативної економіки. У статті наведені головні ознаки, що вирізняють креативні корпорації від інших типів корпорацій, а також наведені фактори формування та розвитку креативного людського капіталу. Визначено, що для ефективного управління креативним капіталом необхідно застосовувати відповідні управлінські підходи та при цьому розуміти специфіку креативної діяльності корпорації.

Ключові слова: Креативний людський капітал, креативна корпорація, креативність, інновації.

Розміщена в №3, 2021.

Інформація про автора(ів): Поснова Тетяна Вікторівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економічної теорії Университету ДФС України

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту