Л. І. Телишевська, О. І. Комишан, С. С. Сергеєв
Маркетинговий потенціал у підвищенні прибутковості підприємства
(мова оригіналу – українська)

У статті розглянуто економічну сутність маркетингового потенціалу підприємства як
єдність економічного та ринкового потенціалу, охарактеризовано фактори, що формують його
структуру, проведено стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства щодо
підвищення його прибутковості, сформовано модель«дерева цілей», оцінено можливості та
обгрунтовано пропозиції щодо зростання маркетингового потенціалу. Розкрито вплив
зростання маркетингового потенціалу на підвищення прибутковості підприємства.

Ключові слова: підприємство, маркетинговий потенціал, прибуток, маркетингове середовище, маркетингові фактори, SWOT – аналіз.

Розміщена в №3, 2012.

Інформація про автора(ів): Телишевська Лідія Іванівна, кандидат економічних наук, старший науковий співробітник, доцент,
професор кафедри фінансів та кредиту Харківського національного університету будівництва та архітектури;
Комишан Олена Іванівна, студентка Харківського національного університету будівництва та архітектури;
Сергєєв Сергій Сергійович, студент Харківського національного університету будівництва та архітектури.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту