С.М. Махнуша, Н.Є. Косолап
Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу
(мова оригіналу – українська)

Досліджено механізм державного регулювання та функціонування фінансового ринку, їх основні елементи та напрями впливу на розвиток фінансово-кредитного механізму акціонерних товариств в Україні.

Ключові слова: держава, регулювання, фінансовий ринок, кредитування, акціонерне товариство.

Розміщена в №2, 2011.

Інформація про автора(ів): Махнуша Світлана Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу Сумського державного університету; Косолап Наталія Євгеніївна, студент факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту