Н.О. Князєва, О.А. Князєва
(мова оригіналу – українська)
Наведено передумови та обґрунтовано необхідність формування методичних рекомендації щодо вибору тарифної стратегії у сфері надання послуг поштового зв’язку. Визначено необхідність проведення маркетингових досліджень при формуванні тарифної стратегії та наведено основні етапи дослідження. Запропоновано методичний підхід до вибору тарифних стратегій залежно від еластичності попиту за ціною.
Ключові слова: послуги поштового зв’язку, тарифні стратегії, еластичність попиту.
Розміщена в №3, 2011.
Інформація про автора(ів): Князєва Ніна Олексіївна, доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри ІСМ Одеської державної академії холоду; Князєва Олена Альбертівна, доктор економічних наук, доцент, професор кафедри ЕП та КУ Одеської національної академії зв'язку ім. О. С. Попова.
Текст статті: завантажити.