Валентина Мельник
Теоретична основа впливу гендерних аспектів на поведінку клієнтів
(мова оригіналу – англійська)

Ця стаття розвиває теоретичну основу для впливу гендерного фактору на поведінку клієнтів. Стаття протиставляє останні дані з декількох джерел літератури, зокрема, психології, маркетингу та соціології для розробки концептуальної основи впливу статі на кілька галузей поведінки клієнтів (наприклад, клієнт при прийнятті рішень, лояльність клієнтів, реакція на рекламу). Запропоновано напрями для подальших досліджень і реалізації в управлінні.

Ключові слова: гендерні відмінності, лояльність клієнтів, маркетинг, поведінка споживачів, самоконструювання.

Розміщена в №4, 2011.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту