Ю. М. Дерев’янко, О. А. Лукаш
(мова оригіналу – українська)
У статті запропоновано вдосконалення методичних підходів до аналізу економічної ефективності зовнішньоекономічної діяльності підприємств, що враховують деякі ключові фактори: структура використання (споживання) товарів (ресурсів) підприємством у розрізі «імпорт – загальне споживання/потреба», як внутрішньоекономічний фактор; та структура регіонального ринку відповідних товарів (ресурсів) як зовнішньоекономічний фактор впливу. Запропоновано показник ефективності імпортної діяльності підприємства, який дозволяє комплексно врахувати такі фактори та обрахувати результат їх інтегрального впливу.
Ключові слова: аналіз, зовнішньоекономічна діяльність, підприємство, показник, ринок.
Розміщена в №4, 2011.
Інформація про автора(ів): Дерев’янко Юрій Миколайович, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету; Лукаш Ольга Анатоліївна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету.
Текст статті: завантажити.