І. А. Сафарян
(мова оригіналу – українська)
У статті розглянуто тенденції розвитку світового фармацевтичного ринку та їх вплив на
зміни на вітчизняному фармацевтичному ринку; розкрито чинники, що сприяють формуванню
міжнародних партнерських відносин підприємств фармацевтичної галузі України; виокремлено
фармацевтичні компанії, які є лідерами за обсягами продаж в Україні; показано вплив
стратегічних орієнтирів розвитку на вибір організаційної форми партнерських відносин
підприємств фармацевтичної галузі та перспективи розвитку міжнародних партнерських
відносин на фармацевтичному ринку України.
Ключові слова: міжнародні партнерські відносини, учасники фармацевтичного ринку, GMP стандартизація, стратегічні орієнтири розвитку, форми партнерських відносин підприємств.
Розміщена в №3, 2012.
Інформація про автора(ів):
Сафарян Ірена Андріївна, аспірант кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу Тернопільського
національного економічного університету.
Текст статті: завантажити.