Н. В. ІВАШОВА
Стан розвитку промислового брендингу в умовах трансформаційної економіки України
(мова оригіналу – українська)

В статті викладено результати дослідження особливостей формування брендів українських промислових підприємств в сучасних економічних умовах. В рамках аналізу визначено зовнішні та внутрішні фактори, що створюють специфіку брендингової діяльності та впливають на її ефективність. До зовнішніх віднесено фактори, на які підприємства безпосередньо не можуть вплинути, але які слід враховувати при створенні та управлінні брендом. До внутрішніх - ті, які залежать від підприємства (його керівників) та можуть бути нівельовані при певних діях. Проведене дослідження типових проблем, з якими стикаються промислові підприємства при впровадженні брендингу дає можливість керівникам та фахівцям проаналізувати які саме із них присутні на підприємстві та прийняти відповідні дії.

Ключові слова: промислове підприємство, бренд, промисловий бренд, брендинг.

Розміщена в №4, 2013.

Інформація про автора(ів): Івашова Надія Василівна, кандидат економічних наук, асистент кафедри маркетингу та управління інноваційним розвитком Сумського державного університету.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту