Ю. М. ДЕРЕВ’ЯНКО, О. А. ЛУКАШ, Л. В. СТАРЧЕНКО
(мова оригіналу – українська)
В статті досліджено проблеми вдосконалення підходу до оцінювання вартості компанії, який враховуватиме більшу кількість факторів впливу та дасть більш адекватну інформацію про вартість комерційної діяльності з урахуванням можливих змін у майбутньому. Більшість підходів до оцінки компаній ґрунтуються на статичних показниках, які не дають вичерпної інформації про темпи розвитку підприємства, та не можуть визначити його реальний ринковий потенціал, що обумовлюватиме надходження прибутку від подальшої діяльності або продажу. Для встановлення адекватної вартості підприємницького бізнесу запропоновано використовувати інтегрований показник вартості компанії, розрахунок якого базується на використанні принципів як доходного, так і витратного підходів, що дозволить врахувати більший спектр інформації.
Ключові слова: вартість, витрати, дохід, модель, оцінювання.
Розміщена в №4, 2013.
Інформація про автора(ів):
Дерев’янко Юрій Миколайович, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
Лукаш Ольга Анатоліївна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
Старченко Людмила Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету.
Текст статті: завантажити.