І. Б. Чернявський
(мова оригіналу – українська)
У статті детально проаналізовано останній етап у процесі ідентифікації частки центрів самообслуговування у загальному обсязі структурних підрозділів банку у конкретному регіоні. Цей етап характеризується вибором стратегії розвитку регіональної мережі як складової загальної корпоративної стратегії банку. Вибір подальшої стратегії розвитку регіональної мережі банку визначає як його нинішню, так і майбутню діяльність. Водночас така стратегія дозволяє налагодити управлінський процес банку, визначити його мету, перспективу й певну послідовність дій, обрати способи діяльності відповідно до тих пропорцій, які необхідні банку. Крім того, у даній статті ми розробили алгоритм вибору такої стратегії розвитку філіальної мережі банку, за допомогою якого був урахований технологічний рівень готовності того чи іншого регіону до його експансії з боку банку.
Ключові слова: стратегія розвитку, технологічна готовність регіону, квадранти готовності, ефективність регіональної мережі.
Розміщена в №4, 2014.
Інформація про автора(ів): Чернявський Ігор Борисович, аспірант кафедри банківської справи ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України», директор філіалу ПАТ КБ «ПриватБанк», м. Суми
Текст статті: завантажити.