Ту Юксія, Хао Суінань
(мова оригіналу – англійська)
Існує певна нестача фінансових ресурсів у Китаї для малих і середніх підприємств (МСП) і вони продовжують стикатися з проблемою доступності до фінансових послуг. Тому в даній статті підкреслена важливість розвитку Інтернет-фінансів в Китаї для вирішення проблеми фінансування малого та середнього бізнесу, сприяння прозорості та безпеці неформального фінансування. Приймання вкладів та видача кредитів в даний час не обмежується тільки банками в Китаї. Інтернет-гіганти, такі як "Alibaba", "Baidu", "Tencent" є новими гравцями на фінансовому ринку країни. Інтернет-фінанси істотно знижують транзакційні витрати і підвищують ефективність розподілу ресурсів. У порівнянні з непрямим фінансуванням інтернет-фінансування має ряд особливостей, в тому числі використання соціальних мереж для створення та розповсюдження інформації, використання пошукових систем для структурування та впорядкування інформації та використання хмарних технологій для забезпечення швидкої можливості обробки масової інформації. Веб-Банкінг – це спроба створити новий механізм для кредитування і серед функцій нової фінансової структури – службові депозити, випуск облігацій, позик, проектні розрахунки, обмін валюти, видача банківських карт
Ключові слова: Інтернет-фінанси, електронна комерція, інтернет-банкінг, онлайн-платіж, Китай.
Розміщена в №1, 2015.
Інформація про автора(ів):
ТУ ЮКСІЯ, аспірант, Інститут економіки,
Сіаньскій університет фінансів та економіки, м Сіань, Китай;
ХАО СУІНАНЬ, заступник Всекитайських зборів народних представників КНР (від м. Сіань), член Китайської народної політичної консультативної конференції (від м. Сіань)
Текст статті: завантажити.