О. ВАС. КУБАТКО, Т. В. ПІМОНЕНКО, О. ВІКТ. КУБАТКО
Порівняльний аналіз тенденцій розвитку дистанційних технологій навчання в Україні та ЄС
(мова оригіналу – українська)

Перехід до інформаційного суспільства та швидкі темпи інформатизації спричиняють розвиток та використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі. У статті авторами розглянуто зарубіжний та вітчизняний досвід функціонування дистанційної форми навчання. Зокрема, проаналізовано досвід зарубіжних вищих навчальних закладів щодо використання дистанційних технологій навчання та визначено їх ставлення до розвитку і поширення даної форми навчання. Виокремлено вітчизняне законодавче регулювання дистанційної форми навчання. Проаналізовано діяльність вищих навчальних закладів в країнах Європи щодо впровадження дистанційних форм навчання. Авторами систематизовано переваги та недоліки дистанційної форми навчання, як для вищих навчальних закладів, так і для майбутніх абітурієнтів. Визначено, що дистанційна форма навчання є перспективним напрямом розвитку академічної мобільності студентів

Ключові слова: академічна мобільність, дистанційна форма навчання, інформаційні технології, освіта, університет.

Розміщена в №2, 2015.

Інформація про автора(ів): Кубатко Олександр Васильович, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
Пімоненко Тетяна Володимирівна, кандидат економічних наук, асистент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
Кубатко Олександра Вікторівна, кандидат економічних наук, асистент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту