М. О. Харченко, Л. В. Старченко, Ю. А. Лозицька
(мова оригіналу – українська)
Стаття присвячена оцінюванню конкурентоспроможності діючого підприємства середнього бізнесу та обґрунтуванню заходів підвищення його конкурентоспроможності в умовах кризи. Для визначення основних факторів що впливають на рівень конкуренції підприємства, був проведений SWOT-аналіз і відповідно складений профіль зовнішнього середовища для ТОВ «Двері Білорусії» (м. Київ). У роботі проведене оцінювання підприємства та пошук шляхів до покращення його діяльності за допомогою методу балів та бенчмаркінгу. В роботі економічно обґрунтовано вибір постачальників сировини з метою укладання нових контрактів та збільшення обсягів продажу. Запропоновані основні шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства і продукції в умовах кризи. Виявлена можливість зменшення собівартості продукції за рахунок скорочення транспортних витрат, витрат на сировину і матеріали та підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок вдалої маркетингової діяльності.
Ключові слова: конкуренція, конкурентоспроможність, конкурент, ефективність, оцінка, резерв, управління.
Розміщена в №4, 2015.
Інформація про автора(ів):
Харченко Микола Олексійович, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
Старченко Людмила Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
Лозицька Юлія Анатоліївна, студент факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету.
Текст статті: завантажити.