Л. М. ТАРАНЮК, О. В. КУБАТКО, С. О. КАЛЬЧЕНКО, Т. В. МАРЧЕНКО
Розробка процесів бізнес-моделювання виробничих та збутових підприємств в умовах Третьої промислової революції
(мова оригіналу – українська)

Сучасне підприємство, яке представляє сукупність інтересів багатьох зацікавлених сил, функціонує неізольовано на ринку, а у тісній взаємозалежності із діяльністю та інтересами інших контрагентів: клієнтів, постачальників, посередників, конкурентів тощо. Стійкої конкурентної переваги досягають успішні підприємства завдяки вдало підібраній бізнес-моделі діяльності для конкретного часу і конкретного ринкового середовища. Динаміка останнього вимагає від підприємств приймати своєчасні та свого роду унікальні рішення щодо бізнес-моделі функціонування на ринку. В статті досліджено теоретичні основи розвитку процесу бізнес-моделювання та визначено основні складові, що формують виробничий потенціал підприємств. Бізнес-моделювання – це безперервний і поточний процес, який вимагає від творців моделей детального знання та розуміння діяльності своєї компанії, стратегічного осмислення, щоб використовуючи виклики майбутнього, довести свою компанію до успіху і процвітання.
У роботі зазначено, що подальше застосування неефективних бізнес-моделей і несвоєчасне визначення, повільний перехід до них можуть привести багато вітчизняних компаній до суттєвих фінансових втрат і навіть позбавити можливості залишитися в бізнесі в принципі. Для побудови чіткої бізнес-моделі глибина декомпозиції визначається складністю процесу і необхідним ступенем деталізації. Для того щоб отримати дійсно повне уявлення про бізнес-процес, необхідно зробити декомпозицію до атомарних бізнес-функцій

Ключові слова: промислове підприємство, бізнес-модель, ефективність, конкурентоспроможність, революція.

Розміщена в №4, 2016.

Інформація про автора(ів): Таранюк Леонід Миколайович, доктор економічних наук, професор кафедри економіки і бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
Кубатко Олександра Вікторівна, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри економіки і бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
Кальченко Світлана Олексіївна, студент Сумського державного університету;
Марченко Тетяна Валеріївна, студент Сумського державного університету

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту