В. В. Сабадаш, Т. В. Марченко
Глобальна стратегія конкуренції компанії Lenovo: рушійні сили лідерства
(мова оригіналу – англійська)

У статті наведено огляд і характеристику китайської економіки за останні десятиліття з урахуванням специфіки економічної політики Китаю. У роботі досліджена бізнес-діяльність однієї з найуспішніших транснаціональних китайських компаній – Lenovo. У статті наведено та проаналізовано основні бізнес-стратегії, які допомогли Lenovo завоювати за короткий час конкурентні позиції на ринку електронної техніки, ґаджетів і програмних продуктів не тільки на національному, а й на світовому ринку. Особлива увага в дослідженні приділена аналізу фінансової діяльності компанії за бізнес-групами і географічними підрозділами; наведені основні показники фінансової ефективності реалізованих компанією бізнес-стратегій; проілюстрована ефективність використання компанією виробничих (матеріальних і нематеріальних) активів. Також у роботі проаналізовано склад і елементи глобального ланцюжка вартості, що формується компанією для реалізації конкурентних переваг і утримання конкурентних позицій на світовому ринку.

Ключові слова: актив, баланс, прибутковість, інвестиції, капітал, конкуренція, прибуток, продукт, ринок, стратегія, глобальний ланцюжок вартості.

Розміщена в №1, 2017.

Інформація про автора(ів): ВИКТОР ВЛАДИМИРОВИЧ САБАДАШ, кандидат экономических наук, доцент, доцент кафедры экономики
и бизнес-администрирования Сумского государственного университета, заместитель директора Научно-исследовательского института экономики развития МОН Украины и НАН Украины;
ТАТЬЯНА ВАЛЕРИЕВНА МАРЧЕНКО, студент Учебно-научного института финансов, экономики и менеджмента имени Олега Балацкого Сумского государственного университета

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту