Н. Л. Ющенко
(мова оригіналу – українська)
Використання особами, які за родом своєї діяльності вирішують завдання бізнесу щодо планування комерційної діяльності, можливостей, що відкриваються у разі коректного й цілеспрямованого використання економіко-математичного інструментарію розроблення та підтримки управлінських рішень з метою підвищення їх конкурентних переваг, допомагатиме зрозуміти складні системи, передбачити їхнє поводження і розвиток процесів у різних ситуаціях, надасть можливість змінювати параметри й структуру моделі, щоб спрямувати процеси в бажане русло. Стаття присвячена характеристиці сучасного стану виду економічної діяльності «Оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів» (КВЕД-2010: Секція G) в Україні, систематизації й порівняльному аналізу економіко-математичних моделей торговельної діяльності та огляду їх інформаційного забезпечення для практичного використання.
Ключові слова: економіко-математичне моделювання, задача масового обслуговування, модель задачі розміщення торговельної мережі, модель планування господарської діяльності, модель розподілу населення за купівельною спроможністю, модель прогнозування попиту на товари, модель теорії черг, оптова та роздрібна торгівля.
Розміщена в №2, 2017.
Інформація про автора(ів): Ющенко Надія Леонідівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри бухгалтерського обліку, оподаткування та аудиту Чернігівського національного технологічного університету
Текст статті: завантажити.