М. І. Сотник, І. М. Сотник
Застосування маркетингових підходів до стимулювання інноваційного енергозбереження у сфері теплопостачання міста
(мова оригіналу – українська)

Обґрунтовано необхідність застосування маркетингових підходів щодо стимулювання
впровадження інноваційних енергозберігаючих технологій у ЖКГ України, зокрема у сфері
теплопостачання. Визначено завдання та етапи зменшення споживання енергоресурсів
комунальним сектором. Сформовано основні напрямки енергозбереження та відповідні заходи
місцевої влади з формування попиту і просування інноваційних енергозберігаючих продуктів для
сфери теплопостачання на прикладі м. Сум.

Ключові слова: енергозбереження, інновації, теплопостачання, житлово-комунальне господарство, маркетингові підходи.

Розміщена в №3, 2012.

Інформація про автора(ів): Сотник Микола Іванович, кандидат технічних наук, докторант кафедри прикладної гідроаеромеханіки
Сумського державного університету; Сотник Ірина Миколаївна, доктор економічних наук, доцент, професор
кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту