І. А. Сафарян
Перспективи розвитку міжнародних партнерських відносин підприємств на фармацевтичному ринку України
(мова оригіналу – українська)

У статті розглянуто тенденції розвитку світового фармацевтичного ринку та їх вплив на
зміни на вітчизняному фармацевтичному ринку; розкрито чинники, що сприяють формуванню
міжнародних партнерських відносин підприємств фармацевтичної галузі України; виокремлено
фармацевтичні компанії, які є лідерами за обсягами продаж в Україні; показано вплив
стратегічних орієнтирів розвитку на вибір організаційної форми партнерських відносин
підприємств фармацевтичної галузі та перспективи розвитку міжнародних партнерських
відносин на фармацевтичному ринку України.

Ключові слова: міжнародні партнерські відносини, учасники фармацевтичного ринку, GMP стандартизація, стратегічні орієнтири розвитку, форми партнерських відносин підприємств.

Розміщена в №3, 2012.

Інформація про автора(ів): Сафарян Ірена Андріївна, аспірант кафедри міжнародного менеджменту та маркетингу Тернопільського
національного економічного університету.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту