Л. В. ФРОЛОВА, В. Д. ДИБОК
(мова оригіналу – українська)
Структурні зрушенні світової та вітчизняної економіки посилюють значення саме тих галузей, які мають соціальне спрямування. Відповідно до цих тенденцій підприємства ресторанного господарства займають, безумовно, визначні позиції серед підприємств соціальної інфраструктури, а саме організації харчування та дозвілля населення. Адже постійний розвиток цих підприємств та якості їх послуг є свідченням зростання гідного рівня життя в країні. Сьогодні підприємства ресторанного господарства все більше уваги приділяють відстеженню та аналізу якості послуг. Сучасні інтеграційні процеси у світове економічне співтовариство також зумовлюють необхідність цілеспрямованих дій щодо взаємоузгодження та вдосконалення чинної системи управління якістю обслуговування, вдосконалення внутрішньої нормативної документації, яка б сприяла підвищенню якості праці обслуговуючого персоналу та конкурентоспроможності вітчизняних підприємств харчування.
Ключові слова: обслуговуючий персонал, підприємство, ресторанне господарство, система управління якістю.
Розміщена в №3, 2014.
Інформація про автора(ів):
Фролова Лариса Володимирівна, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки підприємства Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського;
Дибок Валентина Володимирівна, старший викладач кафедри готельного і ресторанного бізнесу Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського.
Текст статті: завантажити.