С. М. ІЛЛЯШЕНКО , Т. Є. ІВАНОВА
(мова оригіналу – українська)
У роботі викладено результати порівняльного аналізу основних методів просування і збуту продукції в мережі Інтернет на основі світового досвіду, запропоновано рекомендації щодо їх ефективного застосування. Проаналізовано специфіку товарів та послуг, що продаються і які доцільно продавати в Інтернеті, а також особливості розвитку інтернет-торгівлі як в Україні, так і за її межами. Подані переваги створення інтернет-магазинів, недоліки їх функціонування та шляхи усунення існуючих проблем. Розкрито особливості використання інтернет-торгівлі на ринках В2С і В2В, зокрема на міжнародних ринках. Систематизовано перспективи та проблеми розвитку інтернет-торгівлі в Україні, розроблено рекомендації щодо подолання виявлених проблем. Доведено доцільність використання інтернет-торгівлі на великих підприємствах з метою підвищення ефективності їх функціонування, зокрема тих, що виготовляють і просувають на ринку продукцію промислового використання.
Ключові слова: інтернет-магазин, інтернет-торгівля, реалізація, ринок, сайт.
Розміщена в №3, 2014.
Інформація про автора(ів):
Ілляшенко Сергій Миколайович, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; доктор хабілітований, професор Вищої школи економіко-гуманістичної, м. Бєльсько-Бяла, Польща;
Іванова Тетяна Євгенівна, студент факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету.
Текст статті: завантажити.