Л. Г. Мельник, О. М. Дериколенко, О. М. Маценко, О. О. Пасєвін, Ю. В. Химченко
(мова оригіналу – англійська)
https://doi.org/10.21272/mer.2019.84.02
Українська промисловість являє собою стратегічно важливу галузь, що зберігає потенціал для сприяння стрімкому розвитку національної економіки. Разом з тим, даний потенціал може бути реалізовано виключно при виборі інноваційного вектору найближчого майбутнього галузі. Разом із активізацією інноваційної діяльності промислові підприємці постають перед проблемою дефіциту необхідних коштів, високими ризиками та застарілими підходами до ведення та організації діяльності. Саме в даній перспективі автори статті пропонують дослідити організаційно-економічний потенціал спільного залучення венчурної діяльності та реінжинірингу бізнес-процесів в маркетинговій сфері промислових підприємств. Саме маркетингова діяльність промислових підприємств рекомендована автором як найбільш ефективна для оперативного адаптації компанії до різких перетворень в зовнішньому бізнес-просторі. Перебуваючи в безпосередньому контакті з існуючим та потенційним споживачем та його вимогами, маркетингова діяльність здатна визначити стратегічні вектори розвитку компанії та імплементувати нові правила ведення бізнесу в поточну діяльність компанії. Так, в ході дослідження авторами проаналізовано організаційні засади венчурної діяльності та реінжинірингу бізнес-процесів в маркетинговій діяльності, зв'язок між зазначеними напрямками в організації інноваційної діяльності та спільні підходи до розробки стратегічних програм розвитку промислових підприємств в умовах різких трансформаційних перетворень у зовнішньому бізнес-середовищі. Реінжиніринг бізнес-процесів в маркетинговій діяльності позиціонується як інновація, що може бути залучена за рахунок венчурного капіталу, і в той же дана інновація здатна радикально трансформувати підприємство та принципи його діяльності для подальшого ефективного використання залучених інвестицій та ефективної інноваційної діяльності.
Ключові слова: промислове підприємство, венчурна діяльність, маркетингова діяльність, реінжиніринг, бізнес-процес, організація, ресурс, стратегія, бізнес-оточення.
Розміщена в №2, 2019.
Інформація про автора(ів):
ЛЕОНІД ГРИГОРОВИЧ МЕЛЬНИК, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування Сумського державного університету, директор Науково-дослідного інституту економіки розвитку МОН України і НАН України у складі Сумського державного університету;
ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ ДЕРИКОЛЕНКО, доктор економічних наук, доцент кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування Сумського державного університету;
ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ МАЦЕНКО, кандидат економічних нау
Текст статті: завантажити.