В. В. Іванова
Управління цифровими інформаційними технологіями у цифровій економіці
(мова оригіналу – англійська)

https://doi.org/10.21272/mer.2019.85.08
У статті розглянута проблема управління цифровими інформаційними технологіями в умовах активізації процесу трансформації економіки. Завдання із «цифровізації» економіки, бізнес-середовища, соціокультурних відносин у сучасному суспільстві є вкрай актуальними й складними. Україна, за великим рахунком, тільки починає свій рух у вказаному напрямі. Виходячи із важливості та складності завдань, як тактичних, так і стратегічних, що розгортаються перед економічними суб’єктами, у дослідженні запропоновано визначення суті категорій «цифрова економіка» та «цифрова інформаційна технологія». Запропоновано визначення суті управління цифровими інформаційними технологіями, основні складові цього процесу та компоненти. У межах дослідження проаналізовано стан інтеграції цифрових технологій у бізнес-процеси підприємств країн Євросоюзу з найбільш розвинутою цифровою економікою. При проведенні досліджень виявлено, що в кожній із досліджуваних країн достатньо ефективно використовуються цифрові технології, а більшість населення має базові або вище базових цифрові навички. Визначено, що основним драйвером для цифровізації бізнесу та інтеграції цифрових інформаційних технологій в бізнес-процеси є управлінський персонал із відповідними компетентностями, досвідом, знаннями, навичками. Персонал (співробітники, виконавці, стейкхолдери) мають володіти конкурентними цифровими навичками та вміннями для управління цифровими інформаційними технологіями, їх упровадження у бізнес-процеси, практичних, наукових та інжинірингових консультацій, зокрема для розроблення цифрових стратегій компаній, підбору персоналу з ІКТ-сфери та постановки йому задач для цифровізації бізнесу.

Ключові слова: цифрова економіка, управління цифровими інформаційними технологіями, цифрові навички, цифрова інформаційна технологія, управління, персонал, компетентність, навички, бізнес-середовище.

Розміщена в №3, 2019.

Інформація про автора(ів): ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА ІВАНОВА,
доктор економічних наук, професор, професор кафедри економіки, підприємництва і менеджменту Державного вищого навчального закладу «Університет менеджменту освіти»,

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту