М. В. Мельник, А. О. Близнюков
Електронний бізнес Японії у порівнянні з США
(мова оригіналу – англійська)

https://doi.org/10.21272/mer.2021.92.02
З появою електронного бізнесу японці включили Інтернет у свою культуру, щоб скористатися перевагами електронної комерції. Єдина мова та високий коефіцієнт міського населення роблять бізнес в Інтернеті успішним. Крім того, розмір країни та ефективна інфраструктура пришвидшують процес доставки. Однак Японія все ще потребує темпів у бізнесі електронної комерції, щоб конкурувати зі США. Ця стаття охоплює різні тенденції та перспективи Японії та США з точки зору ведення електронного бізнесу. У статті оглянуто основні відмінності між електронним бізнесом Японії та США. Також аналізується ефективність електронного бізнесу як у США, так і в Японії. Проведено порівняння, яке визначає позитивний та негативний вплив електронного бізнесу у обох країнах.
Порівняльний аналіз статті показав, що Японії потрібно працювати над різними аспектами, щоб скористатися перевагами інтернет-ринку. Приголомшливий успіх Японії на шляху ведення бізнесу в Інтернеті прогнозує, що знадобиться короткий проміжок часу, щоб перейти на електронний бізнес у США. Однак Японії все ще потрібно зробити серйозні зміни в технічній галузі, а також заручитися підтримкою уряду для трансформації електронного бізнесу у своїй країні.

Ключові слова: міжнародний бізнес, електронна комерція, електронний бізнес, ділове адміністрування, маркетинг в економіці, США, електронний бізнес у Японії.

Розміщена в №2, 2021.

Інформація про автора(ів): МИКОЛА ВАЛЕРІЙОВИЧ МЕЛЬНИК, аспірант, університет Леона Козмінського у Варшаві;
АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ БЛИЗНЮКОВ, магістрант спеціальності «Корпоративні фінанси», університет Леона Козмінського у Варшаві

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту