С.М. Махнуша
Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій
(мова оригіналу – українська)

У статті автором проведений аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій, а саме: виділено місце, роль та особливості такого формату ведення бізнесу, як франчайзинг, у процесі маркетингу інновації від товаровиробника до споживача, а також проведений огляд стану та сучасних його проблем в Україні.

Ключові слова: франчайзинг, бренд, інновація, маркетинг інновацій.

Розміщена в №1, 2011.

Інформація про автора(ів): Махнуша Світлана Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу Сумського державного університету.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту