ГАЕЛЬ ПЛЮМКОК
(мова оригіналу – англійська)
У даній статті розглядаються інституційні зміни в місцевих громадах при реалізації політики сталого розвитку. В статті досліджуються як різні політичні програми стійкого розвитку та проекти впливають на інституційну складність роботи державного управління як на територіальному рівні і в рамках місцевого самоврядування. Що стосується програм сталого розвитку, то в роботі розглядається необхідність вирішення інституційних змін як на адміністративному та територіальному рівнях. Враховуючи багаторівневість задачі дифузії стратегії сталого розвитку, в роботі уточнюється яким чином інститути - і особливо цінності, кадрові складності модернізуються у ззабезпеченні ефективної реалізації колективних рішень. Територіальний розвиток і відповідні цінності припускають прийняти підходу дискурсивної раціональності.
Ми тоді вирішити питання про інституційні зміни, що відбуваються, коли місцеві органи влади вжити програм сталого розвитку в дослідженні. В роботі аналізується практика інституційних змін при реалізації концепції сталого розвитку на прикладі досвіду місцевих громад Нор-Па-де-Кале (Північна Франція), на основі опитування державних службовців та виборних представників. Результати інтерв'ю були оброблені методом текстової обробки даних Alceste. Згаданий метод дозволяє виділивти основні аспекти дискурсу, що забезпечує наукову основу для якісних доказів.
Результати показують чотири семантичні аспекти: логічність побудови заснованої на риторичних цілях; клас лексики з посиланням на політичні орієнтації; лексичне поле, що стосуються територіального управління і, нарешті, групу слів щодо адміністративних труднощів. В роботі був проведений факторний аналіз на різні набори словників з ключовими змінними, що стосувалося періоду прийняття програм сталого розвитку. Відповідно до звичних умов, коли державна послуга надається у Франції, було виявлено, місцеві громади не пов'язані з територіальними установами забезпечення сталого розвитку. Зокрема, політичні лідери борються в мікро-політичному аспекті, зосередивши увагу на вирішенні технічних проблем.
Враховуючи силу територіальних установ виявлено, що більшість інституціоналізаційних та інноваційних змін є додатковими в при виникненні граничних організаційних змін. Зокрема, цінності сприяння сталому розвитку протистоять тим, як пропагуються місцевими органами влади у Франції. На жаль, інститути сталого розвитку не є достатньо сильними, щоб протистояти політиці місцевих органів влади. Тим не менш, деякі установи призначені для підвищення територіальної узгодженості державних рішень стійкості.
Ключові слова: Інституційні зміни, багаторівневе управління, сталий розвиток, текстуальний аналіз, служби суспільного виробництва, цінності.
Розміщена в №1, 2013.
Текст статті: завантажити.