В. В. КОШЕВЕЦЬ
Теоретико-методичні підходи до аналізу структури гудвілу підприємства
(мова оригіналу – українська)

Термін «гудвіл» є відображенням довірчого ставлення різних груп стейкхолдерів до компанії і виступає одним із визначальних показників при оцінці вартості компанії. У результаті проведення морфологічного аналізу літератури, в якій досліджується природа гудвілу, автор дійшла висновку, що при вивченні впливу гудвілу на вартість компанії частіше за все беруться до уваги такі фактори, як ділові зв’язки, стабільна клієнтська база, престиж торгових марок, якість менеджменту та технології управління, репутація. На думку автора, зазначені фактори не є вичерпними та не надають достатньо змістовної інформації щодо результатів діяльності компанії. У статті запропоновано розглядати структурні елементи гудвілу в розрізі трьох сфер діяльності: економічної, екологічної та соціальної, відповідно до яких розроблено систему показників оцінки складових гудвілу.

Ключові слова: гудвіл, ділова репутація, ділові зв’язки, імідж, клієнтська база, якість менеджменту.

Розміщена в №3, 2013.

Інформація про автора(ів): Кошевець Віта Василівна, аспірант кафедри управління Сумського державного університету.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту