А. О. ЛЕВИЦЬКА
Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства: вітчизняні та закордонні підходи до класифікації
(мова оригіналу – українська)

Конкурентоспроможність підприємства в умовах сьогодення виступає однією з визначальних характеристик ефективності його господарської діяльності і, водночас, можливостей подальшого розвитку. Важливим елементом системи забезпечення належного рівня конкурентоспроможності підприємства, ефективного ведення його господарської діяльності виступає її оцінка. Багаторівневий характер конкурентної взаємодії господарюючих суб’єктів зумовлює широкий діапазон методів оцінки конкурентоспроможності, а тому виникає необхідність їх систематизації. Проведене дослідження дозволило виявити існування цілого ряду підходів до систематизації методів оцінки конкурентоспроможності підприємства. В результаті детального вивчення наведених підходів сформовано систему методів оцінки конкурентоспроможності підприємства, визначено переваги та недоліки основних груп методів та доведено необхідність застосування комплексу методів для більш повної оцінки конкурентоспроможності того чи іншого підприємства з урахуванням особливостей його господарської діяльності.

Ключові слова: класифікація, конкурентоспроможність підприємства, методи оцінки конкурентоспроможності.

Розміщена в №4, 2013.

Інформація про автора(ів): Левицька Альона Олегівна, аспірант кафедри міжнародних відносин Хмельницького національного університету, асистент кафедри економіки і підприємництва Вінницького торгово-економічного інституту.

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту