Н. В. Івашова, Т. П. Гончаренко
(мова оригіналу – українська)
У статті досліджено значення системи комунікацій у формуванні бренда підприємства. Виявлено чинники маркетингових комунікацій, які впливають на формування бренда у цільової аудиторії через систему комунікацій підприємства. Серед комплексу чинників визначено ті, які містять у собі індивідуальні, не пов’язані з іншими характеристики комунікацій. Доповнено перелік чинників, які впливають на дієвість цільової аудиторії, та запропоновано їх класифікацію.
Ключові слова: бренд, система комунікацій, підприємство, споживач, повідомлення.
Розміщена в №4, 2012.
Інформація про автора(ів): Івашова Надія Василівна, кандидат економічних наук, асистент кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету; Гончаренко Тетяна Петрівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України», м. Суми.
Текст статті: завантажити.