Т. І. НОСОВА
(мова оригіналу – українська)
Сьогодні на перший план виходить інтелектуальний потенціал підприємства, формування якого відноситься до доволі складних завдань управління, що обумовлює пошук нових методів та підходів його оцінки з метою забезпечення конкурентного положення підприємства на ринку. Управління інтелектуальним потенціалом торговельного підприємства має ряд особливостей (технології, компетенції, здібності, інноваційна активність, інтелектуальні ресурси, ефективні комунікації), які виступають рушійною силою єдиного простору розвитку інтелектуального потенціалу. У статті розкрито сутність поняття «інтелектуальний потенціал підприємства». Визначені ключові акценти сутності досліджуваного поняття, на основі чого виявлені наукові підходи щодо визначення її сутності. Виділені основні риси розвитку інтелектуального потенціалу підприємства. Охарактеризовано часову форму інтелектуального потенціалу торговельного підприємства, також наведено структурну схему взаємозв’язку категорій «інтелектуальні ресурси», «інтелектуальний капітал», «інтелектуальний потенціал» підприємства.
Ключові слова: інтелектуальний капітал, «нереалізована» можливість, потенціал, «реалізована» можливість, торговельні підприємства.
Розміщена в №2, 2014.
Інформація про автора(ів): Носова Тетяна Ігорівна, аспірант кафедри економіки підприємства Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського.
Текст статті: завантажити.