Є. В. Мішенін, І. І. Коблянська
(мова оригіналу – українська)
Туристична галузь є однією з найбільш динамічних сфер бізнес-діяльності у світі. В Україні ефективний розвиток галузі стримується низкою організаційно-економічних чинників: недостатньою розвиненістю внутрішнього ринку туристичних продуктів, їх низькою якістю та невідповідністю потребам споживачів, а також неефективністю існуючих систем управління як на рівні окремих суб’єктів туристичної діяльності, так і на загальнодержавному. Вирішення цих проблем пов’язується у роботі із формуванням найбільш ефективних інструментів логістичного управління відповідно до умов розвитку туристичного ринку України. У статті запропоновано логістичну модель взаємодії основних суб’єктів туристичного ринку, яка передбачає інтеграцію туристичних підприємств та суб’єктів туристичної діяльності з метою забезпечення гармонійного розвитку регіону шляхом оптимізації туристичних потоків і параметрів використання туристичних ресурсів. Інтегративна роль туристичних операторів у забезпеченні оптимального розвитку галузі полягає в реалізації управлінських функцій у системах взаємовідносин «постачальник-туроператор» та «туроператор-споживач». Обґрунтовано необхідність збільшення інформаційної наповненості вітчизняного туристичного продукту як інструменту формування попиту на внутрішньому ринку. Це передбачає інноваційне розроблення екскурсійних програм щодо різноманітних туристичних ресурсів регіону: спортивних споруд; об’єктів освітньої та фінансової інфраструктури; медичних закладів тощо.
Ключові слова: інтегративна функція, логістика, туристичний оператор, туристичний потік, туристичний продукт.
Розміщена в №4, 2014.
Інформація про автора(ів):
Мішенін Євген Васильович, доктор економічних наук, професор, професор кафедри теоретичної і прикладної економіки ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України», м. Суми
Коблянська Інна Ігорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри економіки Сумського національного аграрного університету.
Текст статті: завантажити.