І. В. КРАПИВНИЙ , О. В. ПРОКОПЕНКО , В. Ю. ШКОЛА
Концептуальні моделі економіки знань
(мова оригіналу – українська)

У статті досліджено роль інформації у формуванні нової соціально-економічної формації та моделі економічного розвитку, систематизовано концепції нової економіки на основі поєднання ресурсів індустріальної економіки з можливостями «економіки знань». Авторами досліджено альтернативні моделі економіки знань, які відповідають розумінню поняття «нова економіка» і доповнюють одна одну, – «економіка, що базується на знаннях», «економіка навчання», «креативна економіка», «мережева економіка». Розкрито сутність та визначено основні характеристики моделі економіки, що базується на знаннях, моделі економіки навчання, моделі креативної економіки та моделі мережевої економіки. Досліджено особливості відкритої економіки знань та основні поняття теорії відкритої економіки знань

Ключові слова: економіка знань, економіка навчання, інформаційна економіка, концепція нової економіки, креативна економіка, мережева економіка, суспільство, цивілізаційний розвиток.

Розміщена в №1, 2015.

Інформація про автора(ів): Крапивний Іван Васильович, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економічної теорії Сумського державного університету;
Прокопенко Ольга Володимирівна, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економічної теорії, декан факультету економіки та менеджменту Сумського державного університету, професор Вищої школи економіко-гуманітарної, м. Бєльско-Бяла, Польща;
Школа Вікторія Юріївна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економічної теорії Сумського державного університету

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту