І. В. СТАНКЕВИЧ, Л. М. ВІТКІН, О. І. ГЛУХОВА
Адаптація систем управління якістю освітніх організацій до контекстних змін нової версії міжнародного стандарту ISO 9001:2015
(мова оригіналу – українська)

У статті відмічено, що поява нової версії міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» внесе нові зміни у функціонування систем управління якістю підприємств та організацій різних сфер діяльності. Підкреслено, що для освітньої сфери необхідні свої підходи у тому, що стосується адаптації систем управління якістю вищих навчальних закладів – освітніх організацій – до нових змін стандарту з урахуванням специфіки їх діяльності. В роботі зроблено наголос на тому, що саме система управління якістю відіграє сьогодні значну роль у забезпеченні сталого розвитку освітніх організацій, підвищенні ефективності та результативності діяльності і досягненні високого ступеня довіри і стійкої прихильності споживачів (замовників) до освітніх послуг. Авторами роботи проаналізовано та узагальнено контекстні зміни нової версії ISO 9001:2015 через зміну структури стандарту; посилення акцентів на принципах менеджменту якості; зміни в сутності і трактуванні термінології; запровадження нових вимог та елементів, зокрема – концепції ризик-менеджменту. З урахуванням наведених контекстних змін стандарту виділено напрямки, у яких повинні рухатися освітні організації з метою адаптації діючих систем управління якістю до нових вимог та змін ISO 9001:2015

Ключові слова: .

Розміщена в №2, 2015.

Інформація про автора(ів): Станкевич Ірина Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, докторант кафедри менеджменту та маркетингу Одеської національної академії зв’язку ім. О. С. Попова;
Віткін Леонід Михайлович, доктор технічних наук, професор, директор Департаменту технічного регулювання Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, м. Київ;
Глухова Ольга Іванівна, кандидат хімічних наук, начальник науково-методичного центру сертифікації персоналу ДП «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизаці

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту