Д. С. Кобизський
Передумови впровадження реінжинірингу маркетингової діяльності українських машинобудівних підприємств
(мова оригіналу – українська)

Різкий спад основних економічних показників українського машинобудування зокрема та промисловості в цілому вимагає якнайшвидших та якнайдієвіших заходів для створення ефективної методичної платформи виходу із кризи. Для пошуку найбільш ефективних інструментів та визначення пріоритетних напрямків автором статті проведений аналіз передумов, що призвели до поточної ситуації. Досліджено такі важливі і водночас проблемні, аспекти, як: мотиваційна робота з персоналом, корпоративна свідомість, залучення інновацій, освоєння нових продуктів, освоєння нових ринків збуту, наповнення портфеля замовлень. Як пріоритетний напрямок оперативного перепроектування визначено маркетингову діяльність, а у як найбільш ефективний інструментарій – реінжиніринг маркетингової діяльності. Визначено завдання для створення нового обличчя маркетингу машинобудівного підприємства, його нових функцій, меж впливу та задач. Визначені передумови створюють прозорі вихідні умови для подальшої розробки найбільш ефективних та дієвих методичних рекомендацій реінжинірингу маркетингової діяльності українських машинобудівних підприємств.

Ключові слова: машинобудування, інновація, новий продукт, технологія, мотивація, маркетингова діяльність, реінжиніринг, бізнес-процес, новий ринок.

Розміщена в №3, 2017.

Інформація про автора(ів): Кобизський Денис Сергійович, аспірант кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету, начальник відділу маркетингу ІМЦ АТ “Сумський завод “Насосенергомаш”

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту