О. С. Гончаренко, М. А. Мисловська, В. В. Золочевський
Класифікація процесів віртуалізації соціально-економічних систем
(мова оригіналу – англійська)

https://doi.org/10.21272/mer.2021.94.11
Актуальність роботи аргументована пришвидшенням темпу діджиталізації у зв’язку з пандемією COVID-19, адаптацією суспільства до умов дистанційного способу життя. В час віртуальних зустрічей та конференцій, дистанційної освіти, онлайн бізнесу напрямок VR технологій отримав швидкий розвиток. Роль VR у візуалізації комерційної та творчої галузі розвитку стрімко зростає, провідні гіганти частіше використовують технологію віртуальної реальності за для привертання уваги до свого продукту. У статті досліджено та класифіковано структуру VR технологій у сучасному світі, зокрема проаналізовано вплив на розвиток культури, процес навчання та охорони здоров’я, завдяки створенню нового апаратного та програмного забезпечення в напрямку досліджуваної теми. Описано інноваційні підходи до діагностики та лікування певних хвороб людини, процесу навчання та відточування навичок лікарями за допомогою новітнього обладнання с технологіями доповненої реальності. Проаналізовано та систематизовано класифікаційні ознаки використання технологій VR за сферою використання, джерелом виникнення, способами використання у бізнесі та за ефектами, які отримуються. Продемонстровано розвиток віртуалізації у сфері бізнесу за останні роки, досліджено впив використання VR технологій на збільшення прибутку компаній. Завдяки VR у візуалізації комерційної стратегії бренду одягу, вдалося покращити число замовлень, змінивши концепцію показу мод, а саме прибравши моделей для одягу, що дало змогу концентруватися лише на товарі. Приведено розрахунок фінансових витрат при використанні VR для бізнесу у порівняні зі звичайними способами маркетингу, досліджено впив інноваційних технологій візуалізації на збільшення прибутку компаній. Описано вплив технології на економічний, технологічний та соціальний напрямок в сферах бізнесу, розваг, охорони здоров’я, мистецтва, освіти та військово-промислового комплексу.

Ключові слова: доповнена реальність, цифрова ера, метавсесвіт, віртуальна реальність, візуалізація, віртуалізація.

Розміщена в №4, 2021.

Інформація про автора(ів): ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ ГОНЧАРЕНКО, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри економіки та бізнес-адміністрування Сумського державного університету, заступник завідувача кафедри з міжнародної діяльності;
МАРІЯ СЕРГІЇВНА МИСЛОВСЬКА, студент Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту Сумського державного університету;
ВІКТОР ВОЛОДИМИРОВИЧ ЗОЛОЧЕВСЬКИЙ, студент Навчально-наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту Сумського державного університету

Текст статті: завантажити.






Повернутися до перегляду змісту